Θερμές ευχαριστίες στο Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης

Τα αλλαντικά για το μπουφέ της εκδήλωσης που πραγματοποίησε το Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης για τους εργαζόμενούς του στο τέλος της χρονιάς, καθώς και ένα δώρο στον κάθε εργαζόμενο με προϊόντα της, πρόσφερε η εταιρεία Απόστολος Παπαδόπουλος Meat Company στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.

Με αυτή την κίνηση, επιθυμία της εταιρείας ήταν να ευχαριστήσει το σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού του Νοσοκομείου για την προσπάθεια που καταβάλλει στην διαχείριση της πρωτόγνωρης πανδημίας που πλήττει την ανθρωπότητα και να εκφράσει την ευγνωμοσύνη της για το σημαντικό έργο που το Νοσοκομείο προσφέρει στον Άνθρωπο και στην τοπική κοινωνία.

Διατηρήστε την επικοινωνία μαζί μας

Εγγραφείτε στην λίστα των αποδεκτών του newsletter της εταιρείας για να μαθαίνετε άμεσα και χωρίς καμία δέσμευση όλα τα νέα της.

In
Specialist Awards 2026
2 Ιουνίου, 2026no comments
In
Εκπαίδευση: Πυρασφάλεια στον χώρο εργασίας
26 Μαΐου, 2026no comments
In
Umami Festival AXD 2026
5 Απριλίου, 2026no comments
In
Γευστική αρμονία αλλαντικών & αλκοολούχων ποτών
3 Απριλίου, 2026no comments
In
Το Δημοτικό Σχολείο Εύμοιρου στο Πάρκο Παραγωγής
14 Οκτωβρίου, 2025no comments