H σχεδίαση έχει ολοκληρωθεί και η νέα οπτική ταυτότητα της εταιρείας Απόστολος Παπαδόπουλος Meat Company βρίσκεται στον αέρα.
Βασικό στοιχείο του σήματος είναι το όνομα του παππού και ιδρυτή της εταιρείας, Απόστολου Παπαδόπουλου.
Το λογότυπο χαρακτηρίζεται από απλότητα, έχει ελληνική και λατινική εκδοχή και λειτουργεί στους χρωματικούς συνδυασμούς του λευκού, του μαύρου και του κόκκινου. Τα μικρά τόξα τονίζουν τις λέξεις και συνδέουν το όνομα με τον κύκλο-σύμβολο της ολοκληρωμένης διαχείρισης.
Το meatcompany.gr αποτελεί τη διεύθυνση της ψηφιακής έδρας της εταιρείας και ως επεξηγηματικός υπότιτλος συνοψίζει όλες τις δραστηριότητές της οι οποίες σχετίζονται με το κρέας, ενώ το gr υπενθυμίζει την ελληνικότητά της.
Το μη λεκτικό μοτίβο της εταιρικής ταυτότητας, συνοδεύει σε επιλεγμένες εφαρμογές το λεκτικό, απαρτίζεται από κύκλους, ημικύκλια και τόξα κύκλου που συμβολίζουν την ολοκληρωμένη ανάπτυξη της εταιρείας και συντέθηκε από τα επιμέρους σήματα των επιχειρησιακών μονάδων της εκτροφής, του σφαγείου, του εργαστηρίου επεξεργασίας κρέατος, του εταιρικού κρεοπωλείου και των μεγάλων κατηγοριών προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρονται από την εταιρεία: κρέας, αλλαντικά, κρεατοσκευάσματα, ζωικά παραπροϊόντα & υποπροϊόντα, υπηρεσίες και υποπροϊόντα rendering.
Τη σχεδίαση και τις εφαρμογές της νέας εταιρικής ταυτότητας επιμελείται ο Γιώργος Προμπονάς, graphic designer.