Η νέα οπτική ταυτότητα της εταιρείας

H σχεδίαση έχει ολοκληρωθεί και η νέα οπτική ταυτότητα της εταιρείας Απόστολος Παπαδόπουλος Meat Company βρίσκεται στον αέρα.

Βασικό στοιχείο του σήματος είναι το όνομα του παππού και ιδρυτή της εταιρείας, Απόστολου Παπαδόπουλου.

Το λογότυπο χαρακτηρίζεται από απλότητα, έχει ελληνική και λατινική εκδοχή και λειτουργεί στους χρωματικούς συνδυασμούς του λευκού, του μαύρου και του κόκκινου. Τα μικρά τόξα τονίζουν τις λέξεις και συνδέουν το όνομα με τον κύκλο-σύμβολο της ολοκληρωμένης διαχείρισης.

Το meatcompany.gr αποτελεί τη διεύθυνση της ψηφιακής έδρας της εταιρείας και ως επεξηγηματικός υπότιτλος συνοψίζει όλες τις δραστηριότητές της οι οποίες σχετίζονται με το κρέας, ενώ το gr υπενθυμίζει την ελληνικότητά της.

Το μη λεκτικό μοτίβο της εταιρικής ταυτότητας, συνοδεύει σε επιλεγμένες εφαρμογές το λεκτικό, απαρτίζεται από κύκλους, ημικύκλια και τόξα κύκλου που συμβολίζουν την ολοκληρωμένη ανάπτυξη της εταιρείας και συντέθηκε από τα επιμέρους σήματα των επιχειρησιακών μονάδων της εκτροφής, του σφαγείου, του εργαστηρίου επεξεργασίας κρέατος, του εταιρικού κρεοπωλείου και των μεγάλων κατηγοριών προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρονται από την εταιρεία: κρέας, αλλαντικά, κρεατοσκευάσματα, ζωικά παραπροϊόντα & υποπροϊόντα, υπηρεσίες και υποπροϊόντα rendering.

Τη σχεδίαση και τις εφαρμογές της νέας εταιρικής ταυτότητας επιμελείται ο Γιώργος Προμπονάς, graphic designer.

Διατηρήστε την επικοινωνία μαζί μας

Εγγραφείτε στην λίστα των αποδεκτών του newsletter της εταιρείας για να μαθαίνετε άμεσα και χωρίς καμία δέσμευση όλα τα νέα της.

In
Open Farm Day 2024
2 Ιουνίου, 2024no comments
In
Η 16η Ολομέλεια της Πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ στην Πάτρα
1 Ιουνίου, 2024no comments
In
Αλλαντικά καθαρής ετικέτας
14 Μαΐου, 20241 comment
In
Umami Festival Thrace 2024
13 Μαΐου, 2024no comments
In
Το 1ο Γυμνάσιο Ξάνθης στο Πάρκο Παραγωγής
18 Απριλίου, 2024no comments